Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Josefine Svensson - 11 januari 2016 11:53

Nu jäkelens jävlar (ursäkta svordomarna) men nu har dag 1 startat av min 9 dagars diet.
Dag 1 då man bara dricker! Jodå det har faktiskt gått bra , en dag brukar inte vara något problem...
fasar lite över imorgon för då tror jag att magen kommer vara som på ett krigsfält ETT JÄKLA LIV, den gör nog uppror..men den får lugna sig för jag är faktiskt extremt taggad! Jag ska klara detta för jag vill av hela mitt hjärta förändra på mitt utseende. Jag mår inte bra psykiskt, så denna ''resan'' är helt för mig själv, att jag ska må bra och se bra ut! Jag vet och jag kommer må såååå mycket bättre och jag tycker att jag förtjänar att må bra. Man ska ändå (förhoppningsvis) leva ett väldigt långt tag till så då vill jag att min kropp ska hålla ! Rekomenderar verkligen denna kuren c9 för alla som kämpar med sin viktnedgång, man får en dagbok där man skriver upp vad man gör osv alla dagarna under dieten och där i finns recept och ALLT som du behöver. såå bra! Nu ska jag dricka min shake, skriver mera imorrn o då är det dag två, SPÄNNANDE!  Hejsvejs
(Bild nedan på C9)

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards