Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Josefine Svensson - 8 januari 2016 12:27

Okej... nu är det såhär eller egentligen inte.. de flesta har nyårslöften som de bestämmer på självaste nyårsafton, löften som de ska uppfylla under det nya året i detta fallet under året 2016. Jag brukade sätta löften till det nya året men jag lyckades aldrig uppfylla dem, tragiskt och tråkigt nog men har dock bara mig själv o skylla.. men detta året har jag faktiskt satt nyårslöften och redan tagit tag i dem. Jösses ja.. tro det eller ej men jag har gjort träningsschema för mig och min träning, och på måndag börjar min väldigt sträga diet. Börjar med att jag ska bara dricka vatten i två dygn, ingen mat ingenting. det kommer bli en stor utmaning det vet jag men nu har jag gett mig fasen på att jag ska klara detta så detta skall nog funka! Det bästa är att hela familjen ska göra dieten så alla kommer börja på måndag, så nu kan vi hjälpas åt och stötta varandra. Sen efter 2 dygn ska jag äta väldigt lite kalori-innehåll och lägga på mitt träningsschema! Hej hopp! nu jäklar! jag tror inte att dieten och träningen i sig kommer att vara jobbig, det är själva förändringen som kommer kännas! Men det här ska bli bra, bort med det gammla och in med det nya. Har sååååå mycket motivation på min träning och på min förändring. man kommer ingenstans utan vilja, viljan är så viktig! Och även min motivation till att ta mitt körkort har äntligen kommit! så nu jäklar 2016 ska du få se på andra bullar!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards